Thursday, April 4, 2013

Midagi ikka toimub

Blogi järgi tundub, et ma olen ära surnud aga päris nii see ei ole! Hingitsen veel veits.

Eksperimendi mõttes hakkasin koos Jassiga üldfüüsilist trenni tegema. Lisaks jiu-jitsu treeningutele. Koormus kasvas hetkega päris palju ja keha andis tunda ka alguses korralikult. Üldine seisund hakkab aina paremaks minema, mõned halvad päevad on veel sees olnud aga üldiselt on päris hea juba. Olen Jassi näpunäidete järgi treeninud praeguseks hetkeks 8 nädalat. Ideeliselt on treening jaotatud tsükkliteks ja tsükklite sees kasutan erinevaid meetodeid. Järgmine nädal algab jõutsükkel, lõpeb vastupidavus. On olnud põnev ja ootan huviga uut perioodi. Ja mis seal salata - seltsis on sellist treeningut ikka kõvasti parem teha kui üksi. On oht, et meie nn grupiga liitub ka järgmisest nädalast Jaak "Crucifix" Rudov!

Vahelduseks on hea teha trenni nii, et keegi ei taha sind ära kägistada ja kätt ära murda. Kõik on konkreetne ja paigas. Pulss, distants, meetod. Jiu-jitsu trennis on ikka omajagu kaost rohkem. Te võite mind uskuda! Oht on see, et ei tahagi enam selle kaosega treenida ja jäädki oma pähklit suuremaks timmima. :) Vara veel.

Toitumisega olen teinud mõned olulised muutused. Katsetan erinevaid variante ja vaatan kuidas keha käitub (just treeningu mõttes). Mõned märksõnad - suhkur(rafineeritud) täiesti välja toidust, sama jahuga (siia alla ei käi mandlijahu :), mida ma ei nimetaks jahuks üldse), süsivesik peale treeningut ainult, mõndade piimatoodete  välja jätmine menüüst (tarbin ainult võid, hapukoort ja vahukoort), alkoholi juua suurtes kogustes (see on nali tegelt) jne. Sellisel kujul olen lasknud juba 32 päeva. Kõige rohkem olen rahul, et ei ole suhkrut ja jahu tarbinud. Selline asi on tehtud tänapäeva ühiskonnas suhteliselt piinarikkaks. Paljud võitlevad selle nimel, et ma ikka prahti edasi tarbiks. :)

Paar juppi on veel aga midagi võiks saladuseks ka jääda.

Hoopistükkis paneks siia ühe eilse rulli Jaaguga, kes on ikka sigapalju arenenud viimasel ajal. Midagi üllatavat siin ei ole, arvestades kui palju ta veedab aega matil. Eksju.




No comments: