Monday, December 20, 2010

Sparring Soti tüübiga (vist) 2

Hokey, siin siis rullin selle sama tüübiga, kes tegi mulle ühes eelnevas videos luku. See tüüp eriti hea tehniliselt ei olnud tegelikult, sellest lähtuvalt sain ma rahulikult maadelda. Tal olid tugevad ja suured lihased ja suure tõenäosusega soti veri vemmeldas nendes. Ei tea.

Mul hakkavad varsti videod otsa saama ajaloo prügikastist. See tähendab, et peab uusi küpsetama hakkama varsti. Linnud on ka otsas, rsk ma ütlen. Üks rasvaleevikese pilt on aga seda ma siia blogisse ei pane.


3 comments:

Anonymous said...

Hea rull :)

PS. Ka siin tegid juba koos lõuaga!

Anonymous said...

Te tegite suht rahulikult, vähemalt nii tundub, aga mis tegelt eesmärk oli? Subida?

RON said...

...Te tegite suht rahulikult, vähemalt nii tundub, aga mis tegelt eesmärk oli? Subida?...

Eesmärk oli ikka alistada muidugi.:) Minu poolt vaadates on see hea ju, kui teed rahulikult ja veel võidad ka. Ma isiklikult saan teha nii rahulikult kui vastane lubab ehk siis kui ta oleks mind kuskilt ähvardanud, oleks ma kindlasti vungaali juurde pannud.

Ma mäletan, et kui ma seal laagris rullisin, siis mul oli rullides kaks sellist ala eesmärki - jääda peale ja hoida baasi. Siin õnnestus see hästi.

See rahulikkus võis tulla ka sellest, et meil oli üks trenn selja taga.