Tuesday, November 23, 2010

Sünnipäev

Miks mulle ei meeldi sünnipäevad!!

Suur hulk inimesed soovivad mulle õnne asja eest, millest ma ei mäleta midagi, pluss ma ei teinud ka arvatavasti midagi tarka tol hetkel, kindlasti karjusin kõvasti! Räägin siis sündimisest! Pigem tuleks soovida õnne mu vanematele aga kindlasti mitte mulle! Palju õnne!

Maailmas on hirmus palju inimesi, ma ei tunne et minu sündimise hekt on väga oluline! Aga palju õnne!

Muidugi saab õnne soovida ka selle eest, et sa oled nii vanaks elanud. Aga kui aus olla siis ega ma nüüd midagi suurt ei ole korda saatnud, pluss aeg on selline, et eluspüsimiseks ei pea palju pingutama. Palju õnne ikkagi!

Paljudele inimestele ei meeldi kui nad vanemaks saavad ja satuvad suurde masendusse! Tihti hakatakse ka siis alkoholi manustama (õige!!). Ja siis tuleb kari inimesi, kes ütleb sulle - PALJU ÕNNE!

Kui elu on olnud sitt, siis võib võtta õnnesoovi ju tõest kui head soovitust! Palju õnne - sul on statistiliselt jäänud elada veel umbes ainult 37 aastat! Kannata ära!

Äkki peaks seda traditsiooni muutma ja mitte tülitama inimesi tema sünnipäeval? Ah!!

Mida arvad sina?

Mul on veel tegelt igasuguseid mõtteid aga need ei haaku teemaga!:)

PS! Oma mõtete taustaks võiksid panna mängima selle pala!



5 comments:

Oki said...

palju õnne-tõesti.ma olen sinuga nõus.ausalt.kuna sa tõstatasid selle teema, siis ma räägin, mis mul meenus-ära siis pahanda.
ma proovisin paar aastat selgitada inimestele, miks mulle ei sobi tähelepanuavaldused sellel päeval.aga see ei takista neid absoluutselt. ühed ütlevad, et nende jaoks on oluline õnne soovida, kuna see on traditsioon-nii on neid kasvatatud.veel on ports neid, kes õnnitelvad, sest neile meeeldib endile saada õnnesoove."tee teistele nii nagu sa tahad, et nemad sulle teeksid".ühed ütlevad, et kiire elutempo juures ei olegi meeles/aega midagi head oma sõbrale soovida ja sünnipäev on üks selline "mus be" päev. inimesi on erinevaid. vanaks saamise eest tõesti ei pääse. ja sa ära pahanda kui mõned sellid sulle tuppa trügivad just sünnipäeval,et teha väike naps ja rääkida tühistest asjadest. millal sa viimati neid suvalisel päeval seda tegema kutsusid?

RON said...

Hetkel on mul elus see periood, kus mul ei ole sõpru, on palju tuttavaid! Niiet pole sõpru, pole probleemi! :)

udukaru said...

ja mitte ainult tuttavaid, vaid ka palju hüüumärke!!!
lahe blogi!

RON said...

On jah palju, piinlikult palju isegi. Peab ennast rohkem kontrollima hakkama...Not :)

vass said...

Ma arvan ka.
Ja milleks oma sünnipäeval peab sünnipäevalaps räigelt rabelema - pakkuma külalistele viinerit ja morssi.
No üldse see kingituste jama ükskõik mis tähtpäevadel.

Aga heat sõpra ootan alati normaalsel ajal külla.