Sunday, November 21, 2010

Sparring Hartoga 2

Nonii, tuubel kaks, sama päev, sama trenn, üks tuleb veel! Ma natuke kommenteerin ka! Kui ma Hartoga rullin, siis ma pean suhteliselt palju ikkagi tegelema kaitsega! (see on kompliment).

Probleemid mul open guardis, alumise seisukohtast:
1. Alt ründamine, rohkem peaksin ründama: idee on mäng hästi lihtsaks jätta. X-guard, slash guard, low singel, armdrag single leg, pühkimine a la Marcelo;
2. Liiga kergesti lasen liblikkaitsest sellili ennast panna, shiittt;
3. Pühkimistel on jiu-jitsu algus olemas aga maadluse lõpp puudub, shiittt! Just see istuli asendist vastasest kõrgemale põlvedele tulek, mis Marcelol on nii nii hea ja mul on nii nii sitt!

Video on hea asi: näitab sulle väga täpselt ja ilma ilustusteta ära kõik sinu sloppy tehnikad! Soovitan filmida enda treeninguid ja neid pärast analüüsida! Te võite mind uskuda!

No comments: