Sunday, November 28, 2010

Lind

Seda lindu ma pildistasin Kakaduu Rahvuspargis põhja Austraalias. See lind meeldis mulle sellepärat, et ta oli hästi suur. See lind elab rohelise ala peal, alumise pildi peal, umbes! Eestis teda ei kohta!

Tegelikult me sõitsime ühe billabongi peal ja vaatasime, kuidas krokodillid elavad. Aga see lind meeldis mulle ka ja sellepärast ma teda pildistasingi. Selle linnu nime ma ei tea aga austraallased kutsusid teda jabiru´ks. Ma ei tea miks, sest nad ütlesid samuti, et jabiru on tegelt üks teine lind.
Igatahes mingi kureline ta on. Seda ma mäletan ka, et ta tiivaulatus pidi olema üle 2 meetri! Normaalne!

2 comments:

Tuuker said...

http://www.gondwananet.com/australian-animals-birds-jabiru.html

Näe ongi kurg. Põhimõtteliselt see tüüp elab soos ja sööb ära angerjad ja vesipüütonid:)

RON said...

Mhm, päris pull:) Põhimõtteliselt siis jabiru või mustkael kurg või jabiru kurg - vahet pole. Mulle selle nime kõla iseenesest meeldib - jabiru. Või vähemalt kõlab paremini kui sõna kurg....vahet pole tegelt :)