Friday, March 4, 2011

Stockholmi BJJ Keskuses treenimas

Tervist, tervist lapsed. Käisime siis Rootsis jälle. Rootsis on hea käia, kuna Ryanair on teinud sinna minemise lihtsaks ja odavaks. Seekord oli meid suurem grupp - tervelt seitse, kui ma ei eksi. Meie grupis oli nii noori kui vanu, lolle ja tarku, mehi ja naisi, peenikesi kui paksusid (nimesid ma ei nimeta). Seekordne gym, kus me käisime, asub Stockholmi kesklinnas ja nimeks on SBG Sweden: Stockholm BJJ Center.

Priit pandi kohe trenne andma ja ma arvan, et see oli hea mõte rootslaste poolt, sest mitte igapäev ei käi neil maailmaklassi treener külas.


Vabal ajal oli tegevust küllaga. Kes mängis kitarri, kes pani kuubikut kokku, kes vaatas arvutit, kes käis linnapäeal hängimas, kes ajas niisama lolli juttu, kes käis saunas ennast soojendamas. Midagi kõigile.


Magada oli "mõnus". Lihtsalt vali ükskõik milline koht matil ja tee seda. Kõva oli "natuke". Samas mul oli väga mugav, sest intellektuaalid magasid seekord pehmel matil (vaata eelmist pilti).


Ma sain sellise asjaga hakkama. Cubetower. Nice.


Viimasel õhtul toimus ühis UFC vaatamine "tänu" Imelikule. Mis pani meie reisile ilusa punkti. Nagu lusikas silmaauku.

Ja mis kõige tähtsam - väga palju sai sparrida mitte-eestlastega. Juhuu. Videod tulevad hiljem.

Tore oli.

No comments: