Monday, March 21, 2011

Sparring Saidiga Rootsis

Jesspauk. Oli võimalus rullida Stockholmis ka sellise mehega nagu Said Zeiai. Ta on SBG pruun vöö ja nii palju kui ma olen näinud ja tean, siis ka väga kõva käbi jitsis. Tal on väga rahuliku mäng ning tal on ka väga head postured. Pluss ta on umbes minu kaalus. Ning Priit kunagi ütles, et ta on uskumatult tugev, peaaegu sama tugev kui tema!


Nägin oma puudujäägid ära ilusti, tavaliselt sellistel headel tüüpidel on see kombeks, et nad toovad need esile. Tähelepanekud:

#Liiga lihtsalt kaotasin randmevõitluse kohati ja lasin ennast selili panna, minu jaoks mitte kõige paremas asendis;
#Oleks pidanud rohkem ründama, neid kohti tegelt oli;
#Istuvas kaitses jalad liiga lahtiselt, Said sai tihti sealt haarates mind selili panna, pean randmevõitlust parandama Ja ma tean, kahjuks, et ma ei saa istuda nii nagu Martin näitas oma blogis, kuna mu jalad on väga mittepainduvad;

Igatahes kui keegi näeb veel viga laita, siis laske tulla.

Aamen

6 comments:

Anonymous said...

Kui sina oled sinivöö ja Said on pruunvöö, siis kuidas te nii võrdselt tegite?

Ja kuidas sind ikka nii kergesti pidevalt seljatati?

RON said...

Priit krt, lõpeta naljad!

Priit Mihkelson said...

Mina se ei olnud!

RON said...

Aa, ma teen sellise reegli praegu, et kui keegi anonüümselt midagi küsib siis ma ei viitsi vastata. Ma arvan, et see on jummalast hea reegel.

Matu said...

Minu arust Ron tegi päris hästi.
Peab sind varsti kränkima tulema :P

Saidile oleks mul paar head õpetust :)

RON said...

Oo tänan Martin:)

Tule muidugi, usun et suudan nüüd ka üle ühe raundi sinuga treenida aga päris kindel ei ole:)