Thursday, February 3, 2011

Sparring Rootsi Danieliga 2

Niisiis, käisime Priiduga Rootsis Norköppingus brasiilia jiu-jitsu klubis Primate Lounge. Olime seal tervelt nädal aega.

Mul oli seal põnev, kuna selle klubi üks eestvedajaid Daniel on korralik purpel ja mis kõige parem, minu kaalus ka veel. Meil oli iga päev paar-kolm korraliku sõda maadlusmatil.

Millegipärast me hakkasime filmima alles eelviimasel päeval ja mis seal salata, see ei olnud minu päev. Ma olin kuidagi eriti tühi energiast (üks põhjus võis olla selles, et ma sõin eelneval päeval päev otsa ainult küpsiseid ja muffineid) ja sellega seoses Daniel küttis mulle korraliku sauna. Antud sauna võite vaadatata allpool olevas videos. Järgmine päev panin jõujooned paika jälle.:)

Selle videoga seoses on meil olnud ka mõned arutelud teatud isikutega. Nimelt, et kas ma peaksin postitama oma blogisse ainult neid videosid, kus ma võidan või võin panna neid ka kus ma tuupi saan. Selline dilemma siis. Minu arvamus peaks kumama läbi sellest postitusest. Eks mõelge siis, kas te enda blogisse paneksite ülesse kaotusi või mitte!

Üldiselt jäin väga rahule selle tripiga, kuna sain oma mängu testida mitte eestlastega pluss Norköpping on kahtlemata väga ilus linn. Soovitan.




5 comments:

Tuuker said...

No kindlasti tuleb neid videosid ka üles panna, kus sa tuupi saad.
Inimestele meeldib!:P

Oki said...

ma muidugi täiesti ebaprofessionaalse pilguga vaatan seda videot ja kõrvaltseisjana näivad kõik need matšid mulle kaootilise ja kohati krampliku putukavõitlusena. õnneks ma ei saanud aru täpselt, kes lutti sai- niikaua kuni pea ja käed-jalad küljes- ma kaotajaid võitjatest eristada ei oska.näo järgi on ka suht raske võidurõõmu määratleda.

RON said...

:D selles viimases matsis ma kaotasin kindlalt, ma patsutasin ühe korra, ehk kui ma ei oleks seda teinud oleks mul käsi küünarliigesest murdunud. Seda patsutuse kohta siit ei näe hästi, kuna see jääb kaamera vaateväljast välja. Üldiselt - võidab see, kes peal on.:)Kaootilisust on tegelt suhteliselt vähe, enamus ajast on tehnika versus tehnika. Võid vasi käest küsida, ta võib sulle ka seletada. :)

Jep, kiku, sulle pakuvad need minu kaotused millegipärast eriti palju rõõmu.:)

Taits said...

See esimene käelukk tuli küll kiiresti :) Ei oleks oodanudki, et Rootsi-Harto sulle niimoodi kohe ära teeb!

RON said...

Ma ise ka ei oodanud.